converse skorna

Hej!
Många som har frågat vart jag har köpt converse skorna till theodor, så lika bra att skriva ut adressen här =)
Dom är köpta på junkyard.se o där fanns alla möjliga märken på skor o storlekar.. Även till små bebisar som till Miranda.
Gå in där o kolla, de jag köpte till Theodor kostade 349 kr paret!


Tävlingen är nu avslutad, vinnare kommer upp ikväll eller imorgon! Full rulle här ikväll o imorgon ska vi fotas för HD.
Köpte två mkt söta klänningar till tösen idag o Theodor fick en fin tröja. Han hade nya jeans till tillfället så det blev inga nya byxor idag.
Så imorgon ska man upp o sminkas o klä sig fint.. Hur det nu ska gå! Haha
Ska försöka fota oss imorgon så nu får se, iallafall ett mamma & dotter bild för det har jag av Theodor ( mor & son då :P ) så det vill jag ha nu oxå.
Plus en massa familjekort!

Skriver mer imorgon kväll när mer tid infinnes =)
Postat av: Louise

allt bra idag då?:)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-12 Klockan: 20:56:56     URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh tack så mkt gumman :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-12 Klockan: 22:36:21     URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Hoppas det blir fina kort :)

Vilka jättesöta skor!



svar: Så sött och det måste vara kul när man får ett syskon.. :)

Jodå nu är det bra med oss alla tre, härligt :)



Hoppas ni får en finfin tisdag!

Kommenterat -  Datum: 2010-04-12 Klockan: 22:57:32     URL: http://shaddili.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?