helt slut

jag orkar inte göra något vidare inlägg.. har varit uppe sen 7.20 imorse o det har varit full rulle hela dagen.
Bla så e Miranda inne i någon sorts utvecklingsfas o äter bara hela tiden, o skriker konstant o sover inte.. Men det e så det ska vara vid 5/6 veckors ålder..

Jag hoppas på att kunna skriva mer imorgon! Förlåt att jag e tråkig.

Men nu ska jag göra som Theodor o Miranda gör, SOVA =)

Godnatt!


Haha ser ni vad hon ätit? :D
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Ja, man följer nog trenderna mer än man tror. Jag sa till Kevin att jag inte ville följa någon utan ta ett gammalt svenskt namn. Haha men det var nog fler som tänkte så ;) Innan så var jag inne på Liam men det är väldigt modernt nu :P



Ja, men jag tror det beror på att jag är för dålig på att dricka vatten om dagarna. Måste bli bättre på det :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-08 Klockan: 22:26:59     URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Haha ja det är sambon det :) När han föddes var det ganska så ovanligt att heta Kevin. :P

Okej, ja där ser man :)

Ja om det blev en flicka skulle hon antingen hetat Vilja eller Vera. Jag tycker om namn på V :P

Kommenterat -  Datum: 2010-04-08 Klockan: 22:36:36     URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Diana

Denna bild kommer jag alltid att titta på när jag har tråkigt.

Detta lilla gryn som hade så många uttryck och saker för sig under vår foto stund.....Gäsp och Prosit hihi

Kommenterat -  Datum: 2010-04-09 Klockan: 00:31:07    
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

babyroom.se heter sidan :)

Manfred är med i någon sådan period. Visst han äter ofta han äter ju varannan timme, men nu kan du gå 1 timma och han vill ha mat igen :O

Kommenterat -  Datum: 2010-04-09 Klockan: 06:43:03     URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: linda

tycker mirnda om den gungan? för oss var det utkastade pengar för nathalie hatade den, kanske för att vi hade en annan innan som hon vant sej vid, men tyckte denna gungan varså gullig.

Kommenterat -  Datum: 2010-04-09 Klockan: 08:19:20    
Postat av: Alexandra -gravid vecka 38

Va fin bild :) Förstår att du är trött. Jag va helt slut igår med. Men sov som ett barn, så det var skönt ;)

Sticka är inte så svårt som man tror. Det är bara att "sätta igång" som är lite jobbigt tycker jag. Hihi! Men nu ska bara koftan sys ihop, sen är den fäääärdig :)

Kram

Kommenterat -  Datum: 2010-04-09 Klockan: 08:48:17     URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Petra

GAH!!! Då längtar jag inte till Eddie är 5-6 veckor om det är så det ska vara då. Tycker det är jobbigt nu ju.

Hoppas du får en bättre dag idag gumman.

Kramar

Kommenterat -  Datum: 2010-04-09 Klockan: 10:29:59     URL: http://superpetrah.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?