ja!!!!

Jag har precis snackat med den snälla kvinnan som hade satt in en annons i lokaltidningen o jag uppgav hur min filt såg ut!
Och det var den!!
Tack, tack snälla alla som har hjälpt mig att hitta den!
NI är guldvärda!

Ska gå o hämta den om 1 timme!

Att en sådan här sak kan beröra en så mkt, tårarna bara rann ner för mina kinder när jag lagt på luren.
Nu ska jag be mamma "namna" den oxå ifall det skulle råka bli fler olyckor!

Tack!
Postat av: Jennica

Va skönt du fick tag på den igen.

Kommenterat -  Datum: 2010-04-29 Klockan: 10:48:34     URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Postat av: Linda - Blivande 2 barnsmamma

Va bra :D Självklart att man vill hjälpa till, sånt betyder mycket för en. Inte alls samma sak att få en ny. Verkligen jättesnällt av kvinnan som hittat den och sänt in de till tidningen. Känns bra att de finns så snälla människor.

Kommenterat -  Datum: 2010-04-29 Klockan: 13:35:48    
Postat av: Sanna Sjöstrand

Vilken tur<33 Var den i närheten då? där ni bor

Kommenterat -  Datum: 2010-04-30 Klockan: 18:51:38    
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Vad skönt att filten kom tillrätta !



svar: Cheesecaken var supergod! :)

Kommenterat -  Datum: 2010-05-01 Klockan: 21:49:36     URL: http://shaddili.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?