påsken!

Denna påsken har bara varit lat, har inte lyft många fingar!
Skönt har det varit =)
Igår for vi ut till Campingen där mina föräldrar o brödrar låg med sina husvagnar & husbil. Där hade vi bokat en stuga. Mysigt =)
Kom dit strax efter 15 o packade in oss snabbt i stugan o sen klädde vi på barnen, lillan till vagnen o Theodor gick bredvid oss. Gick en sväng på campingen o träffade folket där =)
Hamnade hos brödrarna ett tag där vi stod o snackade o Theodor kunde springa runt o Emmie & Sanna sprang efter honom =)
Efter det så gick vi mot mamma & pappa o hämtade saker som skulle upp till stugan där vi skulle äta. Påskmaten för detta året för oss var säsongens FÖRSTA Grillning!
Så fruktansvärt gott, den första tuggan ska jag minnas för evigt!

Kvällen blev lugn för alla var trötta, så Theodor fick välling o pyjamas! Hade inte med oss resesäng eftersom det var trångt i stugan, men någongång ska han ju sova i en vanlig säng!
Och det gick, efter 20 min så hade vi en sovandes Theodor! Duktig pojke =)
Miranda somnade inte alls så jonas klädde på henne o sig själv, tog vagnen o gick en sväng på campingen.
När dom kom tillbaka sov jag.. :P
Jag vaknade imorse när Theodor vaknade, jag har inte hört ett endaste ljud inatt! Jonas sa faktiskt att jag hade snarkat! Haha. Då måste jag ha sovit gott =)

När vi vaknade ösregnade det ute o ett tag så snöade det faktiskt, helt otroligt!  Vi hade stugan tills imorgon men eftersom det var så dåligt väder beslöt vi oss för att köra hem. Tråkigt att bara sitta inne i stugan, o trångt var det.. Nästa gång blir det lätt en större stuga!

Vi körde hem, hyrde 3 filmer o gjorde middag.. Köttfärslimpa, koktpotatis, brunsås o grönsaker! Mums, Theodor åt en hel portion utan att klaga!

Nu, så nannar Theodor o jonas gör mat till Miranda som e nybadad.. Hon kräkte ner sig o jonas.. ( haha ) Så det fick bli ett kvällsbad med ny pyjamas på sen..
Lillan är missnöjd ikväll o bara skriker.. Tror hon har magknip.. Men vet inte!
Här kommer några bilder!

Matning på plats i pappas famn!


Theodor i sin mormor & morfars husbil!

Ute på vift på campingen!

Theodor snaskar på majs  vid matbordet!

Miranda nannar gott i vagnen under middagen

Älskade son med tummen i munnen =)

Mor & dotter i sängen i förmiddags.. Kolla in min dubbelhaka! Haha

Fikar lite innan vi skulle åka hem

Mer bilder blev det inte eftersom vi fick åka hem.. Menmen.. Hoppas ni gillade bilderna iallafall!
Postat av: Fru Evelina

Vilka mysiga bilder! Ni ser ut att ha en bra påsk :-).



Jag tror man börjar med att ansöka om efternamn på prv! Tror det kostar nån tusenlapp och sen får man ansöka om upp till fyra namn om inte det första skulle gå igenom!



Kram

Kommenterat -  Datum: 2010-04-04 Klockan: 22:34:20     URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Janni gravid i vecka 38 <3

ooo så mysiga kort :) Kramar

Kommenterat -  Datum: 2010-04-04 Klockan: 23:17:40     URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Hej. Det finns inga knäppa frågor, bara dumma svar. :)

Vi gör inget speciellt med fläskfilé egentligen.genomstäcker fläskfilé och peppar de som vi tycker om sen är det bara servera! :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-04 Klockan: 23:38:11     URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Vad roligt att ni fick lägenheten!

Hur stor är den?

kram

Kommenterat -  Datum: 2010-04-05 Klockan: 06:57:43     URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

åh vad mysigt att amma! längtar hihi =)

det är en akta Graco =)

kram

Kommenterat -  Datum: 2010-04-05 Klockan: 07:13:03     URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

mysigt :D



sv: Ja men oj vad stressigt och kämpigt det vart!



Jo precis, jobbigt när det fastnar på kläder och dylikt! Jag har filtar som "detaljer" i rummet, för att det är fint :)) kram

Kommenterat -  Datum: 2010-04-05 Klockan: 09:28:43     URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Linda & Mamma till lille Leon !

Hahaha dubbelhaka, lägg av med dig !!

Inget fel på dig, ska du bara se min och det konstiga är att jag alltid varit pinn smal men ändå haft typ 3 hakor haha, syns att leon ärvt dom från mig hahah

Kommenterat -  Datum: 2010-04-05 Klockan: 12:39:08     URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: antonia

vilka söta bilder! :))

Kommenterat -  Datum: 2010-04-05 Klockan: 20:17:43     URL: http://antoniiias.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?