Traderavinster!

Har vunnit en hel del kläder på tradera de senaste veckorna, tänkte visa er vad jag har vunnit för en billig peng.

Ett nytt set från Lindex, jag gav 60 kr.

Ny Molo tröja till Theodor, vunnen på tradera då alltså!

Molo heldräkt till lillan från tradera!

Jag har verkligen börjat gilla märket Molo, o jag tjänar massor av att köpa det nytt eller beg inne på tradera. Lillans dräkt var bara använd 2 gånger o var i topskick! I handlen går den loss på ca 350/400 kr tror jag.
Jag vann den för 100 kr. Det tycker jag e en bra affär iallfall!

Postat av: linda

ja det kan jag, skickar den så fort jag kan.

ja det har vi och vi kommer=)

måste ju träffas innan..känns lite konstigt att gå på dop å inte träffat lillan ju..=)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-28 Klockan: 08:15:11    
Postat av: Lisa

Oh ja de kläderna verkar dyra.. Själv hänger jag inte alls med i svängarna :) Ha ha!



Nja, de är väl lite svartsjuka här hemma.. Eller han myser med henne i hemlighet när ingen ser! Men ja, en argsint 4-åring! Får hoppas att det går över snart.. Bara alla hittar sina roller :)



kram!

Kommenterat -  Datum: 2010-04-28 Klockan: 09:19:13     URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Linda - Blivande 2 barnsmamma

VIKTIGT!!!!

Läste nyss på sidan 14 i lokaltidningen om någon som hittat en filt. De kan möjligtvis vara din? "saknar du en virkad babyfilt?

i förrförra veckan hittade jag en underbar virkad babyfilt på järnvägsgatan. mina tankar går till den som har förlorat den, kanske är det någon snäll mormor eller farmor som har gjort den till sitt barnbarn eller så är den kanske viktig på något annat sätt för ägaren. Nåväl, filten finns hos mig, nytvättad och fin, återfås mot beskrivning. Kontakta lokaltidningens redaktion om det är din filt.



BERYL"



Telefon: 0418-44 66 50. Hoppas det är din filt och du får den tillbaka :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-28 Klockan: 10:34:39    
Postat av: Annie & Alice

Jag har ett liknande set med lilleskutt till Alice, fast tunikan é grön och tightsen flerfärgade... Jättesött :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-28 Klockan: 14:29:59    
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Hej vännen! Köpte en handpump från medela. antar det var en sån du hade? dock börjar min mjölk sina rejält nu. får se hur länge den vill vara med. Hur som helst funkar det bra med att pumpa lite och ge ersättning resten. :) tusen tack för all hjälp med mina ersättningsfrågor osv :P

den nya lghten är ungefär lika stor som den vi har nu. nya är trea, 80 kvm. (gamla är trea, 78) men ligger på annat ställe och är mer marklägenhet o ja... mer natur och inte mitt inne i storstan som vi har det nu :) längtar sååååå till vi flyttat in helt. blir lite projekt, men det ska bli kul :)



Grattis till tradera-vinsterna. jag ska oxå spana in där en dag :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-28 Klockan: 19:01:55     URL: http://triquetra.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?