lite frågor och svar


Hittade denna inne hos någon, tror det var bla spiderchick, men hon hade blandat sina frågor o gjort det i flera omrundor!

Du heter:
Monica
Smeknamn: Gumman, älskling,mamma, monkan, monki
Låt, som när du är ledsen, sörjer till: Finns ingen speciell faktiskt
Beroende av: Närhet, familj & vänner
Vad tror folk om dig: Att jag kanske e en "hård" mamma för att jag vill ha mina rutiner, inget godis o kakor på vardagarna och fått för mkt? nån som fattar vad jag menar?
Stämmer det?: japp, jag erkänner ju det..
Vad får du oftast komplimanger för: Att jag gör god mat kanske?
Hur imponerar man på dig: Man är sig själv, städat när jag kommer hem.. är trevlig & snäll mm
Brukar du skratta för dig själv: Ja om man gör något lustigt =)
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? Att hon inte hade planer inför morgondagen
Var bor du: Landskrona
Trivs du där: Ja faktiskt men idioter till några av grannarna
Hur svarar du i mobilen: Hej det e Monica eller Hallå
Vem ringde du senast: Diana
Vad sa den du senast pratade i telefon med: Oj, bla att grannen byggde nytt rum för dom väntade barn
Antal timmar sömn inatt: Tror ca 6 tim
Sov du ensam: Nej med min man =)
Brukar du komma i tid: Ja trots 2 barn! Mer än vad andra gör!
Hur känner du dig nu: Trött, ont i axlen & ensam för jonas jobbar o barnen sover
Vanligaste färg på dina kläder: Blandat
Vad tycker du om fötter: Helt okay om de e omvårdade
Vad saknar du: Har allt jag kan önska mig, men kanske en ny bil?
Hade du en bra kväll igår: Ja, den var okej`med all jäkla tvätt
Favoritdryck på morgonen: Helst inget?!
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.00-00.00
Är du blyg: Nej det kan inte tycka
Sysslar du med någon idrott: Ja om soffsittande & springa efter barn är en sport? :P
Tror du på kärlek vid första ögonkast: Ja eftersom det själv hänt mig =)
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha jaaa det var en bra fråga?
Är du nöjd med ditt liv: Ja.. eller det finns någon förändring men inget jag vill dela med mig just nu.. men det kommer!
Är du bortskämd: Ja är nog det... av kärlek =)

Vad gör du imorgon: Storhandlar mat & ska sen på kvällen vara barnvakt
Vad är det värsta du vet: Folk som ljuger
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja det har ju visat sig nu efter barn nr 2 vilka som finns kvar. Några försvann när Theodor kom och nu när Miranda kom försvann 1 till.. Känns som att det e fel att få barn liksom?

Vad är det finaste du fått: Mina barn!
En speciell dag du minns: Den kvällen & förmiddagen som barnen kom, vår bröllopsdag!
Du samlar på: Dammråttor?
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror ¨på vad det gäller
När grät du senast: Någon dag sedan tror jag
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj, betala skuld till min pappa, en ny bättre beg bil och kanske en resa till de allra närmsta vännerna...
Vill du gifta dig: Jag ÄR gift :D
Vill du ha barn: Japps, iallfall 1 till!
Är du musikalisk: Not
Vad dricker du helt när du är törstig: något med kolsyra helst
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, 46 år i år!
Har du någon gång gråtit dig till söms: Kanske inte direkt till sömns men innan jag skulle somna.
Biter du på naglarna: Nej
Totalt onödigt med fakta? : JA :D
Postat av: Annie

Men roligt att läsa, min lilla tant! ;P

Kommenterat -  Datum: 2010-08-24 Klockan: 11:15:29     URL: http://genitore.blogg.se/
Postat av: Jennica

Måste faktiskt slå ett slag för soffsittande, det är en väldigt underskattad sport, helt klart något jag skulle vilja ägna mer tid åt.

Kommenterat -  Datum: 2010-08-24 Klockan: 21:45:04     URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?