4 veckor!

Oj oj, tiden bara rinner iväg och jag hinner inte blogga om dagarna.
Så varmt att vi knappt varit hemma alls och kameran har legat död i skötväskan. Den ligger på laddning nu så förhoppningsvis kan jag lägga in nya bilder i veckan,
OM ni vill =)

Idag har vi iallafall varit gifta i 4 veckor så jag bjuder på någon bild från bröllopet!
Ni har säkert sett dom redan, men va fan :P

Här på denna bilden så e det bara jag ( Jonas, ej med på bild ), Sara och Diana som vet om vad som ska hända =)
Jag står i mitten av bilden med ryggen bakåt.


En del av kyrkan

Bytt om till min klänning och håller på att klä Miranda!


Jag & min pappa går in i kyrkan!


Något roligt sker under sången, minns inte om vad! Hihi


Dopet har börjat! Diana står med en påse majskrokar för att Theodor ska hålla sig lugn =)

Vatten på huvudet!
Min systerson Casper står där framme och tittar =)

Miranda Elsa Maria Sjöstrand!


Bilen vi åkte med till festen och sedan till hotellet! Tack snälla Ingemar ( Dianas pappa) för denna upplevelse!


Jonas & Monica Sjöstrand!


Avslutar med denna fina bilden! Nästan den finaste av alla bilder vi fick tagna!

4 veckor idag, jag älskar dej Jonas av hela mitt hjärta!

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: ja det var ju tur det i alla fall :)



Tack så mycket :) Ja jag kan aldrig bestämma mig hur jag vill att det ska se ut :P

Kommenterat -  Datum: 2010-07-05 Klockan: 09:15:45     URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Åsa

Oj vad tiden går:)

Grattis :)

Kommenterat -  Datum: 2010-07-05 Klockan: 11:25:54     URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Naw. Va fina bilder!

Kommenterat -  Datum: 2010-07-05 Klockan: 20:45:23     URL: http://triquetra.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?