såå längesedan

Hej!

Förlåt för dålig bloggning men tiden och lusten har inte funnits. Dagarna går ordentligt fort och man hinner inte med så mkt att sitta vid datorn när det e underbart väder ute.
Men idag e det lite halvkasst, Theodor nanna & Jonas sitter med Miranda så nu fanns det 5 min att sitta ned på =)

Theodor är det full rulle på varje dag o det bara lyser BUS i han ansikte, underbart men ibland blir det lite tröttsamt.. Hehe

Miranda växer så det knakar, hon ska vägas & mättas på tisdag & i morgon blir hon 5 hela månader.
Hon ligger inte stilla för 5 öre på golvet, det rullas, kasas bakåt o lite framåt. Och ibland så går hon upp i krypställning!

Duktiga barn vi har!




Här fick nu lite blandade bilder =)


Måste skriva en sak. Om en kompid gnäller för personen aldrig har något att göra, varför kan man då inte lyfta luren?
Jag verkar blivit luft vill jag lova.

Gammal kärlek rostar aldrig, men vänskap gör tydligen.

Postat av: Kathy

Jag tror att jag har kärat ner mig liiiite i din son, han är bara sååå söt :D

Kommenterat -  Datum: 2010-07-26 Klockan: 09:55:45     URL: http://lovisaloppans.blogg.se/
Postat av: Tova

Vilken duktig liten tös ni har :) Min Elliot är det också full fart på, kryper över hela golvet, men så är han ju en månad äldre också :)

lite läskigt att tiden går SÅ fort, hihi!

Kommenterat -  Datum: 2010-07-26 Klockan: 19:11:35     URL: http://trasslet.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?