Måste skriva av mej....

Hej alla nyfikna!
Sen i mitten av augusti så har jag & jonas haft en hemlighet.
En hemlighet som få valda vänner har fått reda på, våra föräldrar vet också om det men ingen annan släkting.
När vi fick veta att vi skulle få Miranda så bestämde vi oss för att gifta oss!
Tog kontakt med prästen som döpte Theodor o vi bokade kyrkan till pingstafton. Alltså den 22 Maj 2010.
När jag var i v 16/17 med Miranda så var jag i väg o testade olika bröllopsklänningar. Hittade min favorit ganska omgående o sen dög innan annan. Utan det skulle vara DEN!=)
Klänningen var i äggskalsvit o försäljaren sa att min hy passade mkt bättre i vitt, så dom beställde hem den.
Dom ringde sen under hösten/ vintern o sa att klänningen var kommen, men eftersom jag just då var smällfet med Miranda i magen så fick jag vänta och testa den tills lillan var född.
Så i Mars var jag redo, testade den. 'En strl mindre o den satt perfekt!
Längden fick dom sy upp lite men annars var den perfekt =)

När min ena bror han hans familj var o hälsade på när Miranda var nyfödd så fick vi höra av dom att pingst helgen så skulle dom till GBG o springa gbg varvet, dom bad oss att inte lägga dopet då.
Eller vi fick ju, men vi vill ju ha dom med oss på våran dag.
Så vi ringde prästen och fick bytat datum =)
6/6 skulle få bli vårat datum!
Veckorna har gått fort, så jäkla fort!
Och imorgon e det dags!
Klänningen med jacka e här, Jonas kostym, barnens kläder, ringen, andra smycken o saker.
Idag har vi dukat lokalen o gjort andra små ärenden.

Diana & Annika har gjort tårtorna, ETT STOR TACK för att ni har hjälpt oss!

Jag kommer skriva mer sen någon annan dag. Men har så ont i fingrana efter allt skrivande.. Inte så jäkla lätt när man  e van att ha korta naglar!




detta var skrivit den 5 juni 2010

Postat av: Anonym

Du kan väl visa ett foto på ringen =)

Kommenterat -  Datum: 2010-06-09 Klockan: 20:30:16    
Postat av: Sara

Lutar åt Florida, hoppas verkligen att det blir av.

Och GRATTIS till giftermålet! Vad roligt! :)

Kommenterat -  Datum: 2010-06-09 Klockan: 20:32:05     URL: http://saraengstroem.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?