31a Mars 2010

Imorgon e det 1a April.. 3 månader har redan gått på detta nya året!
Känns som det var igår man stod här hemma och firade nyår.. Eller firade o firade gjorde vi kanske inte eftersom vi var sjuka o fick ställa in dom planer som vi hade..
Men det blev mysigt ändå med oss tre o lillan i magen!
1a april imorgon, någon som ska försöka lura mig? Dom kommer säkert att lyckas för jag e helt snurrig i skallen typ varje dag! Haha



Igår förmiddags så ringde Jag LAhem, tänkte lägga in en kommentar typ som om att vi var jätte intresserade av lägenheten o ville VERKLIGEN ha den!
Han sa att dom väntade besked på 2 personer till men "ni ligger verkligen bra till" sa han till oss..
Såklart blev man hoppfull.. Han sa att jag skulle återkomma på tisdag så skulle vi få besked.
Hoppet finns där nu men ändå så vågar jag inte hoppas för mkt, är rädd för att bli besviken om vi inte får den! Men vi hoppas =)

Blir inte så mkt mer skrivit nu, ska in i duschen o klockan tickar!
Postat av: Frida, Theodors mamma

Ha,ha, jag kom inte på ngn bra överskrift på mitt inlägg idag så jag har samma överskrift som du har! Håller tummarna att ni får lägenheten! Vi har dop på söndag så våran påsk kommer cirkulera kring detta plus att goda vänner kommer på lördag och sen så kommer min äldsta bror hem med sin familj, han bor utanför Östersund så vi träffas inte så ofta.Vad ska ni hitta på? Hoppas i alla fall att ni får en riktigt trevlig påsk! Kram / Frida

Kommenterat -  Datum: 2010-04-01 Klockan: 00:00:30     URL: http://fridaochlillpricken.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?