Barndop

Igår var vi på barndop i Breareds kyrka, lite utanför Halmstad.
Lånade Dianas bil upp eftersom hon hade min. Hon passade faktiskt Theodor igår.
Jag vet hur vild min son är och sitta stilla o tyst i kyrkan hade inte funkat och jag ville inte vara den som saboterade hela dopet igår.
Men Theodor hade det super hos Diana =)
Tack ännu en gång!
Här kommer en bildbomb!

Färdmedlet till Halmstad!

Mamma & son

Breareds kyrka

Dopet har börjat!

Mamma Emmelie sjunger en sång för sin dotter Minna!

Ena faddern Johanna har skrivit en egen låt till Minna som Johanna & Emmelie sjunger tillsammans till lillan.

Minna Sandra Linnea!

Mamma & dotter

En glad Minna på kalaset efter dopet!


Och idag fyller mamma Emmelie år!
Grattis!

Postat av: Teresia

Vad söta bilder! :) Vanessa är utan tvekan mest lik sin far. Haha.

Kommenterat -  Datum: 2010-05-16 Klockan: 13:32:31     URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: janni - nybliven mamma <3

Så fina bilder från dopet :) Längtar tills vi ska döpa Emilia!



Ja det kommer bli kejsarsnitt igen när vi ska ha barn nästa gång, hihi!

Kommenterat -  Datum: 2010-05-16 Klockan: 13:41:29     URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Mysigt med barndop :)



Med Edvin gick jag över 11 dagar o han vägde 3785g när han föddes :)



Kram

Kommenterat -  Datum: 2010-05-16 Klockan: 13:53:11     URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?