förlåt

Förlåt för ett sådant otroligt bloggande och bara mobilbloggande.
Orken och lusten har inte funnits ordentligt sen vi flyttade för en vecka sedan.
Inga ordentliga bilder har heller tagits, förutom när vi var på kalas i lördags.
Men vart ligger data kablen av alla dessa lådor som inte kommit på rätt plats än?
Smart Monica, smart!
Det e full rulle varje dag, jonas har jobbat, jobbat o jobbat. Så vi har inte hunnit så värst mkt här hemma i lägenheten.
Men det kommer, o bilder ska komma. Någongång =)

På söndag så e det dags för Mirandas dop. Trevligt o skönt att få det gjort!
Minns att jag var super nervös när Theodor döptes, hur ska det kännas denna gången?
Just känslan att stå där uppe och alla tittar på en.. Bläh.
Hoppas att Miranda iallfall e en snäll tös o gör som hon blivit tillsagd. Hihi.

 Vad händer annars hos er??

Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

åh mysigt, till vad flyttade ni??



sv : tack! ska jag fråga efter det eller finns det vid barn hyllan??

kram

Kommenterat -  Datum: 2010-05-31 Klockan: 21:31:45     URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Jag har inte heller någon lust till att blogga, känns som om tiden inte riktigt finns

Kommenterat -  Datum: 2010-06-01 Klockan: 07:41:36     URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Linda, mamma till leon

Fullt förståligt att du har fullt upp efter flytt!!



Känner som du ang dopet, är livrädd för att tvingas stå där frame med Leon.

Vet att jag inte kommer fixa det trots det bara är familj, mina värsta farhågor att stå framför folkgrupp.. :/

Kommenterat -  Datum: 2010-06-01 Klockan: 10:10:34     URL: http://liindatherese.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?