Idag.....

....har vi varit på babycafe här i landskrona. Mkt trevligt och som vanligt blev det mkt snack =)
Efter cafét mötte Annie & Alice upp och vi var var 4 mammor & 4 barn som var ute och gick en runda, klockan gick o sen var det dags att skiljas åt.
Middag blidde det här hemma och strax där efter packade jag in barnen i bilen och hämtade upp mamma, vi skulle till Häljarp o gå på smyckesparty!
Full rulle att hålla reda på Theodor där, men det fick gå.. Jonas jobbade och hade ingen barnvakt.
Smyckena var super fina & naturligtvis kommer jag att hålla ett party i sommar / höst någongång.
Nu orkar jag inte skriva så mkt så här kommer lite bilder!
Och ett STORT tack till gudmor Diana som hämtade på dagis  & passade Theodor!

Här har ni det nya kärleksparet, Miranda & Leon!

Leon gillar sina händer!

Okaydå, jag får le liiite säger Miranda

Linda & Leon

Lilla Alice sover i mamma Maddes famn!

Och avslutar bilderna med Miranda som softar i soffan på babycafét!

Ha en trevlig kväll!

Postat av: Linda, mamma till leon

Fina bilder =) Haha nya kärleksparet, Leon & Miranda :P

Kommenterat -  Datum: 2010-05-04 Klockan: 22:16:22     URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Malin

Fina bilder :)

Kommenterat -  Datum: 2010-05-06 Klockan: 10:23:21     URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?