upptagen

Hej!
fy dessa dagar bara springer förbi.. Så himla mkt att fixa inför flytt och allt.
Det e liksom inte världens lättaste att packa när man har 2 barn som vill ha all uppmärksamhet.
Theodor klarar ju sig själv egentligen men vill ju naturligtvis vara med och pilla på allt som vi gör, och Miranda e aldrig nöjd med att ligga själv eller sitta i babygungan. Det funkar i 5 min och sen vill hon upp i famnen.
Dessutom har hon blivit omöjlig att få att sova. Bara gnäll o mat hela tiden. Missnöjd liten prinsessa vi har!
Mest troligen är hon inne i 12 veckors fasen, men hoppas att den snart försvinner.
Flytten sker på tisdag eftermiddag / kväll. Jag hoppas det går snabbt och smidigt.
Idag har vi varit i den nya lägenheten och packat upp lite saker medans Miranda kunde sova i vagnen. Theodor sprang runt med leksaker och hade hur roligt som helst!
När prinsessan vaknade gick vi hem och packade ner saker här hemma.
I eftermiddags lämnade vi barnen hos sin mormor och vi åkte till Ikea för att köpa ny säng till Theodor. Förhoppningsvis kommer han sova som en liten prins i den nya sängen!
Vår pojke börjar bli stor!

Imorgon kommer mest troligen vårt internet att försvinna men har lånat mobilt bredband som förhoppningsvis ska funka. Annars hörs vi i den nya lägenheten någongång i veckan =)
Imorgon ska jag även till sp mvc i Lund och se om dom kan fixa mina förlossnings skador sen theodor förlossning.
Det är liksom inte roligt att fortfarande gå med ständiga smärtor som snart varit i 2 år.
Hoppas hoppas att det löser sig!

Nu ska jag lyfta på mej o gå in o sovrummet och packa ner resten av kläderna som inte lär användas imorgon & på tisdag.
Sen blir det nog min bok o försöka sova.
Jonas jobbar natten och går av imorgonbitti kl 6.

Hoppas ni haft en trevlig helg och att ni får en trevlig vecka!

Postat av: Lisa

hej tjejen!



ja förstår att de e mkt när man ska flytta! men snart så..



vad blir det idag då?

hoppas att ni får en bra dag!



kramar!

Kommenterat -  Datum: 2010-05-24 Klockan: 09:16:09     URL: http://fliza83.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?