Hur?

Hur hittar jag tillbaka min energi?
Jag e så trött och orkeslös om dagarna, barnen tycker jag e skit tråkig så jag e glad att Jonas har varit ledig. Får ta mej i kragen och göra nått roligt när han jobbar.
Alla dessa sjukdomar som vi har haft och som fortfarande håller på, det tar knäck på mig.
Jag hoppas att detta snart e över och vi alla e friska snart igen.
Iallfall barnen, för det gör så ont i mitt hjärta när jag ser dom sjuka.

Idag för exakt 9 månader sedan föddes Miranda!
Helt otroligt vad tiden har gått fort =)
Denna fredagen för exakt 9 mån sedan så låg hon nyfödd i min famn och vi blev världens lyckligaste 2 barns föräldrar.
Nysnittad som jag var, så var jag envis och var uppe och skulle kolla på Lets Dance den kvällen i sällskapsrummet.
Grattis världens bästa Miranda, snart har det gått 1 år sedan du kom till oss!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?