God morgon 16 september 2010

Somnade som en liten gris inatt och har fått sova rätt så bra.
Dock känner jag ju att nån timme till nu på morgonen hade inte skadat efter som barnen har mer energi än vad jag har! Haha
Men den lilla ligger på golvet o leker och Theodor springer runt!
Mina små älsklingar <3

Vad ska ni gott folk göra idag?

Jag ska kanske kanske träffa en alldelses nyfödd bebis idag, hoppas att det blir av.
Efter det måste jag ut en sväng och hämta ett paket och sen är det bara hem och slappa!

Nu blir det frukost!

Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma (bf på söndag!)

Svar;

Tack så mkt ^^, hihi..ja jag saknar alltid mina magar efter jag har vari gravid, viss det är inte en dans på rosor att vara gravid ibland men värt det :D jhihi..



Kommenterat -  Datum: 2010-09-16 Klockan: 08:33:55     URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Det gick toppen, hade ju förväntat mig mer men ack. ska göra ett till ultraljud om ca 3 veckor :)

kram

Kommenterat -  Datum: 2010-09-16 Klockan: 08:45:27     URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?