seeegt

Hej!
Vill bara säga att det e väldigt segt att blogga om dagarna, varför vet jag inte men jag får helt enkelt inte den ro i kroppen jag behöver för att kunna sitta här och skriva.
Tråkig e jag, jag vet =(

Idag e det lördag och vi bara slappar.. theodor skulle ha sovit hos sin moster denna helgen men pga sjukdom hos dom så blev det inställt.
Vi skulle ha lämnat Miranda till Diana så vi kunde ha gått på bio men vi brydde oss inte om det nu när Theodor blev hemma.
Utan vi alla 4 myser i stället denna lördag =)

Miranda har börjat somna i sin spjälsäng själv nu om dagarna / kvällarna.. Man ger henne napp & snutte.
Ibland blir det protester men oftast har hon blivit tyst inom 5 min!
De gillar vi =)

Idag har jag gjort hönsasoppa till middag Det luktar ljuvligt i hela lägenheten nu kan jag lova!
Nån som vill smaka? Hihi

Förlåt att jag e dålig på att svara på kommentarer, men dte kommer! Jag lovar!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?