26/4 2010

Idag har det oxå varit en full rulle! Gillar sådana dagar. E för lat så jag kopierar det jag har skrivit på FL i stället för att skriva om det igen! Haha

Idag har jag varit ute sen 10.15 då jag mötte upp Kathy & Lovisa utanför mig.. Gick nere i stan i kollade o avslutade vår tripp på CG..
Där efter gick jag o barnen till pölsemannen o jag o lilleman åt korv o mos! Hihi mysig lunch =)
Sen gick vi till Linda & Leon o vi begav oss till ÖB o Jysk.. bara för att titta! Vi tog en kaffe & milkshake på Mc o sen begav vi oss hemmåt.
Vi satte oss en stund på Lindas gård o barnen fick mat..
Kl blev mkt å jag fick snabba mej hem för Theodor skulle till örondoktorn, där gick det skit bra så vi slapp fler kontroller..
Sen har det bara varit middag, bad av föräldrar & barn här hemma =)
Nu sover barnen, jonas jobbar o jag slöar framför tvn o datorn!

Här kommer lite bilder som blivit tagna under dagen!
Risk för en bildbomb kanske?


Bild 1 & 2!
Två sovande barn i syskonvagnen!
Bild 3
Theodor i Lindas trädgård på gården
Bild 4
Linda & Leon
Bild 5
Theodor älskar att gunga!
Bild 6
Lillan fortsätter att sova!
Bild 7
Leon i vagnen, lite förbannad för att han fick sitta där! Leon alltså, inte jag som blev förbannad!=)
Bild 8
Super fin bild på Theodor! Mammas lilla ( stora älskling )
Bild 9
Tittar på fiskarna på öronmottagningen!
Bild 10
Pojkar kan oxå leka med vagn & docka!

Detta var iallfall mer än halva dagen i bilder!
Hoppas ni gillade det!

Postat av: Linda - Blivande 2 barnsmamma

Jag säger också att pojkar kan leka med dockvagn och dockor. Min son fick faktiskt en dockvagn som min kusin haft. Han har dock inga dockor och kör antingen sin nalle/speldosa eller sina bilar :) Mannen var först inte förtjust i en dockvagn men accepterat de mer nu :P Tycker inte det är fel, pappor brukar också köra barnvagnen. Då kan väll pojkar också låtsas me dockor och vagn. Jag fick till och med kommentarer om att min son skulle bli bög för att jag köpte en leksaks spis till honom. Helt sjukt asså, förstår inte folks hysteri runt de. Jag tror iaf inte man kan göra sin barn till homosexuell, blir dem de så blir dem de oavsett vad man har gjort och jag skulle älska mina barn oavsett.

Kommenterat -  Datum: 2010-04-27 Klockan: 06:48:27    
Postat av: Sara - alicias & manfreds mamma

okej ja det är inte så lång tid kvar då :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-27 Klockan: 07:43:25     URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: sara från saxtorp

Monica! Ring lokal tidningen i Landskrona. Dom har filten du tappat! :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-28 Klockan: 14:12:18    
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?