Dagen!

Dagen började med att bada, mata, klä o allt annat på hela familjen här hemma! Vi skulle nämligen köra till HBG för att fotografera oss för tidningen.
Dom öppnade kl 10 o vi hade tänkt att vara där typ 9.40 för att vara där i god tid. Men vi blev försenade o kom inte iväg förrens 9.30.. När vi väl kommer fram så har stället flyttat där ifrån! PANIK!
Men ringde till fotografens ställe och dom berättade hur vi skulle köra vidare. Kom dit typ 10.05 o där var inte så mkt folk som vi hade trott.
Betalde o fick komma tillbaka till kl 12.12.
På stället träffade vi även Madde och henns lilla familj, dom hade tiden efter oss.. Medans vi väntade på att kl skulle gå körde vi till Ikea.. där åt vi lunch hela familjen, eller ja Miranda sov =)
Jonas & Theodor åt köttbullar medans jag åt flundra med potatis o remulad sås.. riktigt mumsigt!
Kom tillbaka till fotografen i sista sekund kändes det som, Miranda började pipa men ville inte äta så antar det var en fis på tvären som inte ville släppa..
Fotografen drog ut på tiden o Theodor satte sig sitt bästa ( läs skrikiga?) humör.. han skulle pilla på allt  o när han inte fick det så blev det liv i luckan. Vad säger du Madde, skaffa syskon åt Alice? hehe
Kom in till fotografen o allt gick bra där, hoppas på mkt fina bilder.  Ut där i från, åkte till Diana för att hämta saker, hämtade mamma som skulle passa barnen medans vi for iväg på en sak.
Vi gungade lite i parken o hant ner i stan en sväng oxå.
Ikväll grillade vi flintastek o hade sallad till, ruggit gott!

Här kommer lite bilder från dagen!

I sin fina klänning från kapphal vintage!

Mor & dotter

Theodor äter lunch på Ikea!

Miranda sover i vagnen!

Matdags hos Diana!

Theodor klär i blått tycker jag =) här gungar vi i parken!

Jonas & mamma står bakom mig så det e det han pekar på!

Me&The kidz =)

Hoppas ni alla har haft en trevlig dag!


Postat av: Linda & Mamma till lille Leon !

fina ni är allihopa!! :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-13 Klockan: 21:46:23     URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Tack :) Ja jag satt och knåpade ihop det medan Vidar sov.

Vidar vaknar runt 7-8 men jag går faktiskt hellre upp klockan 7 än 8. Tycker om den där mysiga stunden på morgonen innan det blivit dag. Det är lugnt och stilla och man får dricka sitt kaffe och kolla på när Vidar leker på golvet :) Han är som allra piggast på morgonen :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-13 Klockan: 21:47:51     URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år & Gravid

så söta :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-13 Klockan: 22:12:26     URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vet faktiskt inte...

Kommenterat -  Datum: 2010-04-13 Klockan: 22:48:11     URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: DONKEN

åhååå, stressigt värre minsann ;) hoppas de blev kanionfina bilder, det tror jag minsann :P

haha... pöss på er!

Kommenterat -  Datum: 2010-04-14 Klockan: 00:53:06     URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: madelene

Hahaha, Ja vilja hade den lille mannen :-) Men jag är van vid syrrans ungar, meeeen jag ska nog hålla mig till Alice ett tag, haha!

Ronni sa faktiskt när vi körde hem att han nog hade kunnat tänka sig en till ganska snart efter att han sett lilla familjen, men jag tror att han tog tillbaka det ganska snabbt imorse när han var supertrött, haha!

Kommenterat -  Datum: 2010-04-14 Klockan: 08:26:32     URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?