fullt upp

Har inte haft riktigt med tid att sitta framför datorn en längre tid idag, därav den kassa bloggskrivandet. Kommer ha en vecka som heter duga o kommer inte tillbringa allt så mkt tid här hemma. Men det e ju skönt att ha något att göra för en gång skull!
Igår var jag o Diana på bio i malmö, ingen av oss kunde hitta ordentligt till bion MEN jag var så säker på att jag egentligen hittade till Trianglen där vi skulle pakera. HAHA säger jag! Fick ringa upp Jonas som kommer från Malmö o be honom lotsa oss rätt! Hehe. Sen från Trianglen till Sfbion fick vi springa för hinna hämta ut våra biljetter!
Många goda skratt blev det på vägen dit! Iallfall jag kände mej som en äkta turist, funderade nästan på att börja snacka engelska.. Haha
Bion var väl rätt så bra men mkt effekter kunde dom ha skippat. Men helt klart sevärd. Tycker jag iallfall! När vi skulle gå hem så gick vi inom Hilton hotell, jag var så jäkla nyfiken på vad en natt skulle kosta där!
1870 kr kostade för 1 natt men priset kunde ju variera vilken dag man skulle sova där. Undrar om man någonsins kommer att få sova på ett sådant fint hotell? Lär väl inte hända inom det snaraste iallfall. För varför skulle vi åka till Malmö av alla ställen för att sova på hotell? Kunde ha legat lite längre bort iallfall =)
Jag blev hungrig på hemvägen så vi åkte inom Olivers här i stan, jag tog en hamburgare o Diana tog milkshake.
Kl var runt 1.30 när jag hamnade i säng i natt!
Tack för en trevlig kväll vännen!

Idag har vi haft besök här, barnens farmor & farfar behagade att dyka upp för att hälsa på! Vi var ute o gick en runda.. Visade den nya lägenheten o sen fick Theodor gunga.
Mamma kom upp för att hämta mej för hon o jag skulle gå o se CabareMix! SUPER BRA! Så grymt bra var dessa ungdomar som var förståndshandikappade! Många goda skratt o mkt klapp i händerna.. Blir nästa år oxå!

Imorgon blir det promenad med Linda & Leon! Super trevligt sällskap är dom två =) Ja även hennes man då alltså.. Man han jobbar ju imorgon. Så det blir jag, Linda o barnen!


Nu har jag skrivit för mkt så jag avslutar med några bilder!

Älskar mina barn över allt annat på denna jord! O Jonas naturligtvis oxå, hihi

Postat av: Kathy

Hej! Tänkte bara säga en sak när det kommer till hotell Hilton. Jag städade på det hotellet när jag var 16 för att knäcka lite extra och rummen är absolut INGET att hurra för, inte ens bröllopssviten. Den enda fina är den de hyr ut till typ.. kungen eller något. Resten är vanliga enkla hotellrum. Dock ska ju utsikterna och hissen ha ett stort plus, men det är väl oftast inte därför man vill sova på hotell :)



Hoppas ni får en trevlig promenad. Kram!

Kommenterat -  Datum: 2010-04-26 Klockan: 07:23:44     URL: http://saraemmakatharina.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Ibland får man va lite lat med bloggandet :)

Vilka underbara bilder på dina barn och jag gillar att du älskar jonas oxå ;)



Vi har nån pump vi fått hyra av bb när vi åkte därifrån. Eftersom vi hade lite problem redan på bb, så kändes det skönt. Och thank god att vi hyrde den. Hade aldrig klarat mig utan. Nu ska vi dock köpa en egen. Tips på nån bra?

Martin hittade på region skånes hemsida att man kunde äta nåt naturläkemedel som var helt ofarligt och som skulle "lätta upp" mjölkstockningen. Jag har tagit tre doser o det känns redan bättre. Jag pumpar oxå bara när det spänner och tills trycket lättar upp. De sista gångerna har dock höger bröstet (problem-tutten!) knappt velat ge mjölk. Men knutorna i den har faktiskt lättat! Känns, just nu, lite bättre iaf. Och jätteskönt att Leia gillar ersättningen oxå. Underbart att man kan kombinera lite :D

Kommenterat -  Datum: 2010-04-26 Klockan: 08:07:47     URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Lisa

Otroligt fina barn iaf :)

De verkar så goa med varann?

Riktig syskonkärlek kan jag tänka?



Ha en underbar dag tjejen :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-26 Klockan: 08:47:04     URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Sara - alicias & manfreds mamma

det ska jag göra ;)

okej ja då a ni fullt upp kan jag tänka mej :) När ska ni döpa henne? kram

Kommenterat -  Datum: 2010-04-26 Klockan: 08:52:55     URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det vart kebabrulle igår hehe .. :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-26 Klockan: 11:55:29     URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Petra

Nu är jag tillbaka.... så smått ialla fall.

Kommenterat -  Datum: 2010-04-26 Klockan: 18:26:40     URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Linda & Mamma till lille Leon !

Himla fina bilder, dom är så söta dom 2 barnen :P

Kommenterat -  Datum: 2010-04-26 Klockan: 18:37:56     URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Jennica

Har ditt lokalsinne oxå blivit sämre sen du fick barn?

Jag hittar ju knappt hem längre från parkeringsplatsen precis utanför.

Kommenterat -  Datum: 2010-04-26 Klockan: 21:43:34     URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?