Gårdagen 18/4 2010

Hallå!

Gårdagen började tidigt på förmiddagen med frukost, mys & massa bus med Theodor =) När kl var 9.30 så klädde jag barnen & Jonas började städa.
Jag o barnen skulle köra ner till mamma & pappa o vara där medans Jonas skulle ha lägenhetesvisining. Jag orkade inte vara hemma så han fick ta det! Haha
Kom ner till mamma & pappa, pratade med dom.. Theodor lekte & busade en massor o lillan låg hela tiden i min famn eller sin mormors famn!
Efter l-hetsvisning så kom Jonas ner till oss o en kort stund där efter packade vi in vår lilla familj i bilen o begav oss ut till södra möinge för att hämta Diana som var i sin butik.. Hämtat henne så blev det gasen i botten till syrran där Jonas & Theodor skulle vara.
Lämnade av dom vid "vita stenen" o så fick dom gå där i från för nu var det bråttom, annars hade jag o Diana kommit för sent till Petra där vi skulle på ljusparty.
Så gasen i botten till Kågeröd & hem till Petra! =)
Det luktade underbart gott i hela hennes hus när vi kom så det märktes att det var ett ljusparty =) Det visade sig att det var Petra som börjat hålla i sådana här party o det var mkt fina saker! Fin ljud, o super snygga ljusstakar & behållare. Dock dyra saker men kan vara värt det i slutändan!
Jag som letat lila värmeljus till barndopet hittade äntligen det!
Köpte doftljus som luktade "hallon & timjan" & "svarta hallon" DE luktade SUPER!
Köpte även två ljusbehållare som var super fina!
Slutnotan? 409 kr!
Där fanns hur mkt som helst jag ville ha men vi får köpa lite i taget, kan ju inte ta allt på en gång!!
Kommer ha ett sådant ljusparty inom 2 månader, det kommer ut inbjudan sen =)

Efter partyt hämtade jag jonas & Theodor o vi for hem till landskrona! Visade Diana den nya lägenheten o sedan lämnade vi henne. Vi for o köpte kinamat.. vi alla fick middag o till slut somnade båda barnen! Jonas & jag låg raklånga i soffan o kollade film =)

Så detta var söndagen!
Idag har det oxå varit fullrulle men det kan jag nämna någon annan dag =)


Tänk så roligt man kan ha med en söndrig låda! Haha :D
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Nä det är ju inte helt fel :P

Kommenterat -  Datum: 2010-04-19 Klockan: 22:04:43     URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Jennica

Haha söt han e lille Teo

Ibland kan man undra varför man köper massa dyra leksaker till barn när dom lika roligt med som här en söndrig låda

Kommenterat -  Datum: 2010-04-19 Klockan: 22:26:16     URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ja det är jätte gott att grilla.. :) Vi bor med i lägenhet men vi vi på botten.. så vi har ju två uteplatser..

Kommenterat -  Datum: 2010-04-20 Klockan: 08:50:14     URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år BF 6 Juli

Ja måste gå in de lite bara, för de var lite småhårda så fötterna gjorde lite ont :P haha tror dock att de är lite svullna just nu också:P

Kommenterat -  Datum: 2010-04-20 Klockan: 11:30:32     URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: DONKEN

det är allti full rulle när man har barn tycker jag, och jag har ändå bara ett än så länge. haha... plus en galen katt då iofs.. haha..



ljusparty ska jag också ha, på lördag. kommeru? ;)



du är förresten nominerad som veckans blogg, på min blogg.. :D

man får rösta hur många gånger man vill, och på sig själv.

vinnarn utses imorron. blir onsdag-tisdag istället, eftersom det blev lite för sent nu... :P

pöss!

Kommenterat -  Datum: 2010-04-20 Klockan: 13:13:29     URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: lenda

hej

de e lugnt, tror jimmy hade nåt på g nämligen.

men bra att du hörde av dej när ni kan..så gör det nästa gång så hoppas jag vi kan ses då=)

kram

Kommenterat -  Datum: 2010-04-20 Klockan: 18:14:24    
Postat av: Anonym

Åh är det partylite eller? :-) köpte några dofter via min kollega, de luktar så gott o så länge :-) jag beställde små jordgubb/rarbarber, mellan fransk vanilj o melon i glasljus :-) var ett paketpris m valfria dofter! Sommar :-) längtar tills jag kan tända dom. Jag tänkte med anordna såna party sen, skoj :-)

hoppas allt är bra med er, vi har fortf inte fått vårt internet, kommer i veckan hoppas vi.. Finfina bilder! Dalahästar :-) kram o ha det gott!

Kommenterat -  Datum: 2010-04-20 Klockan: 20:23:42    
Postat av: Alexandra

Det vart en babylux :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-20 Klockan: 22:15:09     URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

okej, va roligt! älskar att gå på gekås fast det blir så dyrt oftast eftersom vi åker ner bara typ 2 gånger om året.. är ju typ 60mil så ;/ men roligt är det! hoppas allt är bra idag! kram

Kommenterat -  Datum: 2010-04-21 Klockan: 10:26:27     URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hihi vilken liten sötnos i kartongen :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-21 Klockan: 10:37:33     URL: http://fliza83.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?