nya skor

Idag beställde vi skor till Theodor, så nu e han snart stolt ägare av dess 2 par Converse!


Skit snygga eller hur?
När han vuxit ur dom så kan lillan använda dom sen eller sälja dom vidare!
Är sugen på röda oxå till honom & rosa till lillan.. Men till Lillan är det ju TOTALT värdelöst eftersom hon är så liten, men om någon vill köpa till henne  i dopgåva så vill vi ha dom i rosa ;)
hihi
Postat av: jessica (theos mamma)

Dom är juså fräcka conversen, jag har sånna i storlek 20 tror jag det e till theo, han fick dom av sin moffa i julklapp:) Theos pappa har ju convers så man vill ju ändå klä dom lite lika å visa pappa å son, dom har likadana "gubbkepsar" också.. hehe, så gulligt..



Stolen var till utförsäljning så den kostade nästan 2000 kronor va la typ 1995 tror jag.. å så håller den ju till 18 kilo, perfekt tycker jag:) kram

Kommenterat -  Datum: 2010-04-10 Klockan: 23:11:03     URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra -gravid vecka 39

Så fina :) Martin säger han ska köpa converse till lillan oxå. Men än så länge har han inte gjort det :P

japp. Vi bor i Malmö. Vid värnhem ungefär. Dock flyttar vi snart till Lund. Ska bli skönt. (jag pluggar där och M jobbar där, så det känns mer logiskt att bo där ;) Men jag är Malmökär. Svårt att släppa, men men. Vad gör man inte frö familjen :)) Bor ni oxå i malmö?

Kommenterat -  Datum: 2010-04-10 Klockan: 23:30:09     URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: linda

VAR e dom köpta, vill oxå ha sådanna till nathalie, vilka storlekar finns det? å vad kostade dom?

kram

Kommenterat -  Datum: 2010-04-11 Klockan: 09:55:47    
Postat av: Fru Evelina

Det är så sött med baby- och barnconverse :-)



Kram!

Kommenterat -  Datum: 2010-04-11 Klockan: 10:02:03     URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: DONKEN

miranda goes anna bergendahl, yes? höhö... vad har theo i skostrl? hur gammal är han nu?

svar: jajamänsan, höhö... så ni är förlovade också, och inte heller gifta? hihi... :D vart det länge? hur länge har ni vart tillsammans, totalt? pöss!

Kommenterat -  Datum: 2010-04-11 Klockan: 13:22:23     URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Martina

var har du köpt dom och vad kostade dom. vill så gärna ha ett par till melwin. :) kram!

Kommenterat -  Datum: 2010-04-11 Klockan: 20:52:44     URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Var hittade du converse-skor till små fötter? Jag har bara hittat i stora strl. Amanda har 25.

Kommenterat -  Datum: 2010-04-12 Klockan: 19:39:50    
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?