Säljes!

Ska sälja min elektriska bröstpump som är 1 månad gammal! Knappt använd!
Har lagt ut en annons på tradera, ta en titt om du är intresserad!!

Såhär ser den ut iallfall, om du nu inte orkar gå in på annonsen o kolla på bilden =)




Ska även sälja vår bakmaskin, en OBH NORDICA.. Är i mkt fint skick men tyvärr så används den inte här hemma utan står bara i ett skåp.. Den gör kanske bättre nytta hemma hos någon av er?
Såhär sen den ut:

Annonsen kommer komma ut på blocket någongång ikväll!

Sen även ska vi sälja våra Lullabub Cot rocker som Theodor hade till sin spjälsäng när han var mindre!
Gå gärna in HÄR o titta!

Såg nu, jag hade stavat fel på rubriken i annonsen! Haha.. Menmen det får vara så :P

Postat av: Petra

I butik kostar väskan ca 950 kr, men jag hittade den på tradera med felstavadrubrik, så jag tror ingen fler sett annonsen, för jag fick den för utgångspris 200kr. Dessutom oanvänd med alla tillbehör, jag är skitnöjd! :D

Lycka till med försäljningen :)

Kramar

Kommenterat -  Datum: 2010-04-01 Klockan: 20:31:27     URL: http://superpetrah.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack som frågar, ja nu har jag bunkrat upp här hemma :D

Kommenterat -  Datum: 2010-04-01 Klockan: 21:12:24     URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Adam

Tja!

snygg blogg du har! gillar speciellt headern! Lust att förlja varandra i blogglovín? =D

Kolla in mig och ställ jätte gärna en fråga i frågestunden! =) kram /adam

Kommenterat -  Datum: 2010-04-02 Klockan: 18:08:53     URL: http://thelifearoundadam.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?