Hej!

Vet att dagarna går och jag inget skriver.. Men känns om lusten har försvunnit ibland..
Och när jag väl har lust att skriva så vet jag inte vad jag ska skriva om.
Kamerasladden har oxå gömt sig på något väldigt bra ställe så några bilder kan jag heller inte lägga in =(
Men iallfall, här hemma är det full rulle varje dag.
Theodor är en stor buse som har börjat att älska att trotsa mer och mer, men han är ju ändå hur underbar som helst!
2½ år blir han nästa månad, men det känns som om det var igår han kom till oss!

Miranda har nu sen hon var 8½ månad börjat ställa sig upp mot saker och nu på senaste tiden har hon även börjat gå runt bord m.m.
Men iförrgår så fick hon tag på en pall hemma hos min bror och hans familj, då resten hon sig upp och gick sedan med pallen framför sig =)
Så nu har "lära gå vagnen" kommit upp från källaren och HON älskar att gå med den!
Bara lära sig och svänga oxå så blir hon nog ännu nöjdare..Hehe
Vår stora tös!

Igår den 6/12 så firade vi även 6 månader som gifta.
Som sagt, galet vad tiden går ruggit fort!
Eller vad säger ni?


Sommar sol, våran bröllopsdag & Mirandas dopdag 6/6 2010

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?