Söndag!

Hejsan!

Förra inlägget så var jag inte på humör för dessa kvällar att få Miranda att somna är inte roliga längre.
Tycker vi försöker allt för att få henne att somna i sin säng men det funkar inte.
Somnar hon i vår famn och ligger där ett tag o sover så räcker det att vi närmar oss hennes säng så vaknar hon direkt.
Att lägga henne direkt i spjälsängen är nästan omöjligt för det vägrar hon.
Vi har försökt 5 minuters metoden, men hur lång tid ska det ta innan det funkar?
I fredags höllt vi på i 3 timmar att få henne att somna..
Jag e desperat känns det som, det känns verkligen som om jag e världens sämsta mamma som inte kan få min dotter att somna.
Förhoppningsvis så är det en period som snart tar slut!
Vi hoppas på det =)

Idag e det söndag och det händer inte så mkt.
Skönt då jag behöver vila min rygg så mkt jag kan och jag e glad att Jonas e ledig och kan hjälpa mej med barnen.
Håller på att tvätta min andra maskin tvätt idag och sen e det färdigt!
Skönt =)

Ska påbörja middagen lite nu, blir köttfärslimpa, potatis, brunsås och kokta morötter till middag!
Satans vad jag e sugen redan nu =)

Hihi

Ha en trevlig söndag =)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?