tråkigt

Förlåt för tråkigt bloggande men har inte haft lusten alls. Varför vet jag inte men har iallfall inte haft något vettigt att skriva om.
Igår gjorde vi inget alls utan tog bara det lungt hemma o myste medans pappa Jonas jobbade eftermiddag/kväll.
Idag så i förmiddags började vi rensa ännu mer i köket inför flytten som sker om 3 veckor!! O sen lagade vi lunch eftersom jonas skulle iväg o jobba.
Idag blev det ungstekt kotlett med ungsrostade morötter,ris & grönpepparsås!
Behöver jag berätta hur gott detta var?
När Jonas åkte till jobb så åkte jag & barnen till mamma, hämtade upp henne och begav oss till syrran då vi skulle på barnklädesparty. Märket på kläderna hade jag aldrig hört talas om innan o kan knappt stava till det.. Men det hette "rabdido".
Fina kläder men är precis som Me&I kläder tycker jag iallfall. Ungefär samma stil men kanske lite billigare.
Ögonen hittade mkt o jag ville köpa mkt men plånboken sa nej så det blidde en pyjamas till lillan och en snygg huvjacka till lilleman.
Bara detta gick på ca 460 kr..
Återförsäljaren frågade om jag ville ha ett party o jag bad henne återkomma till hösten.. Kanske det finns mer pengar då att röra sig med, om inte så e det iallfall roligt att ha hem lite mammor som vill shoppa eller TITTA. För titta är gratis!

Körde hemmåt o här i landskrona var det strömavbrott så ingen mat kunde jag göra! Hade iallafall vatten till lillan i termos men värre var det ju att göra middag till Theodor. Så han gick äta macka & yourhurt till middag. Stackars liten!
Hur hade ni gjort om ni var strömlösa?
Kunde göra vällingflaska till Theodor på vattnet som jag hade kokat till Miranda så han fick iallfall en flaska innan han somnade.. Nu sover han o strömmen e tillbaka.
Tack o lov!
Annars hade jag suttit här i mörkret. Liksom ljus o ljusbehållare är nerpackade inför flytt. Nice =)
Men allt löste sig iallfall!

Sitter o dödar lite tid här på datorn o väntar på jonas som e hemma om ca 2 timmar.. Då ska vi kolla färdigt på Avatar som vi påbörjade se under lunchen!

Ha en trevlig kväll!

Postat av: Lisa

ja har man inget att skriva om är det svårt att blogga, men du fick ju till ett inlägg iaf :)



hoppas att ni får en bra dag!!

Kommenterat -  Datum: 2010-05-03 Klockan: 08:08:29     URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Jennica

Vi hann precis få klart maten när strömmen gick, man blir verkligen helt handikappad utan ström.

Kommenterat -  Datum: 2010-05-03 Klockan: 10:31:04     URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?