Grey's!

ÄNTLIGEN börjar alla mina tvprogram sändas igen på tvn!
Fan vad jag älskar mysiga höstkvällar, tända ljus, mys med familjen och sitta i soffan med en filt och bara glo på tv :D
Haha.. Iofs barnen sover när Grey's sänds ikväll så det får bli mys med mannen, även om han inte erkänner att han gillar grey's & DH!

En fråga, igår började ju Desperate Housewifes och när dom visade Gabys man Carlos så fick jag för mig att dom bytt ut honom.
Har dom det eller är det samma skådespelare?


Ikväll börjar Grey's Anatomi och det har man ju oxå saknat, slutade alldeles för spännande förra säsongen så detta är efterlängtat!!
Nån som håller med?

Nu blir det middag!

Postat av: Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

Wie ja ikväll är det Greys! :) LÄngtar som en toka! Är Bonde söker fur kl.20 oxå. Hoppas barnen sover då bara :) Men de tror jag!



Miranda hade vi som namnval till vår SON som kom ;) hehe. SÅ då fick de bli Lukas istället.



Okej ja det är inte lätt att gå ner. Men håller mina tummar!. Hoppas jag oxå få göra en bröstOP efter jag gått ner mitt mål typ. För de är stora (DD) nu. :(

Kommenterat -  Datum: 2010-10-06 Klockan: 17:14:19     URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Lotti

Carlos är samma :) Men han såg lustig ut!

Kommenterat -  Datum: 2010-10-06 Klockan: 21:47:04     URL: http://yoohh.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?