Hejsan svejsan!

Vet inte vad jag ska svamla om idag, så därför lär det väl bara bli lite svamel just i detta inlägg?
Har ett par bilder att lägga ut men måste skriva om det oxå, ska gå igenom bilderna noga!

Idag så lämnade Jonas Theodor på dagis och när han kom hem så fick jag på mej kläder och packat skötväskan så körde vi till Center Syd.. Ja Miranda var ju oxå med såklart.
Vi skulle inte shoppa något men det var trevligt att komma ut och bara fönstershoppa lite.
DOCK så hittade vi ett underbart bröllopsalbum för 129 kr istället för 300 kr som vi tittat på innan.. Så det fick faktiskt följa med hem.
Så nu kan vi sortera våra bilder o lägga in dom bästa av vår underbara dag!
Häromdagen så var förresten vår bröllopsannons i tidningen och såhär såg den ut.

Vigsel har skett mellan Monica Sjöstrand och Jonas Hoffström i samband med dottern Mirandas dop den 6/6 2010 i Tofta kyrka. Nu heter vi alla Sjöstrand. Tack ni alla som gjorde vår överraskning perfekt!

Och tack underbara Betina som tog våra foton i efterhand! Trots att det inte var på vår bröllopsdag som hon tog våra bilder så gjorde hon att det kändes som om det var våran dag!


Nu håller jag på med middag, eller ja ugnen sköter det mesta.. Hihi.
Hittade 3pack kycklingfilerullader med fetaostkräm som fyllning för 15 kr på Coop forum igår.
Så jäkla billigt och det var det för att bästa före datumet var idag.
Men köpte två paket och lade dom i frysen.
Så idag ska vi njuta av dom med klyftpotatis och en beasås som jonas ville ha.

Nu har jag nog svamlat färdigt för tillfället :P

update: de var inte så gott som jag trodde.. aja man blidde mätt i magen iallfall =)

Postat av: Jennica

Jättefin bild på er.

Vi va nog på coop samtidigt igår men vi missade nog varandra ändå.

Jag såg den "fyndhörnan" först igår men hittade inget roligt där i, får nog börja kolla där när man är där ute.

Kommenterat -  Datum: 2010-10-07 Klockan: 20:46:05    
Postat av: Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

Tack vad söt du är! :) Ja kommer stanna kvar på bloggen! :) kramar

Kommenterat -  Datum: 2010-10-11 Klockan: 22:20:06     URL: http://forvandling.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?