Lite monopol

I helgen så hade vi lite gäster här hemma.. Nämligen Maria och hennes man Joel & deras son Kevin kom på ett litet fika besök.
Mkt trevligt med mkt skratt & snack.
Och en hel del hostande av Theodor, hans förkylningsastma tittar fram lite då o då =(
Tur e att man har hans mediciner hemma!
Här är någon bild, ja männen ser ju ut som dom själva vill.. De går inte att styra på det!
Haha


Lite monopol spel blev det, det enda sällskapspelet vi hade! Kris alltså!
Menmen det gick bra ändå även om jag förlorade FETT! Haha

Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Svar:

Ja så längem an inte matar sina ungar med godis bara så äre väl lugnt att dom får smaka någon gång så där ofarligt :) hihi..



Jodå våran helg och dag har varit otroligt skönt fast jag och den minsta råkade vakna lite för sent men så kan det gå.

Hoppas att eran helg har varit skön och så :)

Kommenterat -  Datum: 2010-10-03 Klockan: 20:15:01     URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

Hej!

Kul du hittade min blogg! Alltid lika kul när det är mammor som är opade som skriver. :)



Det är mycket ändå som du gått ner när du fått två barn emellan där oxå! :)



Tack ska du ha! börjar bli väldigt nervös nu!

kram

Kommenterat -  Datum: 2010-10-04 Klockan: 08:44:30     URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Maria - Kevins Mamma

Man kan inte vinna alltid.. Jag kom ju näst sist.. =(

Kommenterat -  Datum: 2010-10-04 Klockan: 21:16:43     URL: http://jaghardenna.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?