Min underbara dotter som är så otroligt gn...

2010-10-12_20_15 (MMS)

Min underbara dotter som är så otroligt gnällig.. Jag undrar om där kan vara tänder på g? Hur gamla var era barn när de fick sin första tand? Theodor var 5 mån när han fick sina 2 första..

Postat av: Jennica

Cornelia va ca 8-9 mån & Alexandra precis vid sin 5 mån dag.

Haha har jag kanske redan sagt innan men men minnet e ikke bra nu för tiden

Kommenterat -  Datum: 2010-10-12 Klockan: 22:04:34    
Postat av: Frida, Theodors mamma

Theodor var 4 månader när 1a tanden kom sen ploppade de fram utan att jag märkte det ens, han gnällde inget alls. Jen fick sin första tand den 1 september och då var hon 7,5 månad ungefär, tand nr 2 kom ett par dgar efter och nu verkar tänderna uppe vara på g också. Men hon gnäller massor på nätterna. Längtar tills båda barnen sover hela nätterna så jag äntligen får sova! Sover dina två hela nätterna?

Kommenterat -  Datum: 2010-10-12 Klockan: 23:08:59     URL: http://fridaochlillpricken.blogspot.com
Postat av: Martina

Melwin var 7 nästan 8månader när han fick sina två första tänder.. :) men det är ju sååå olika hur det är från barn till barn när de dyker upp, vissa får jättetidigt andra inte förren strax innan 1år.

Kommenterat -  Datum: 2010-10-13 Klockan: 19:05:56    
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Min grabb var 6 mån när han fick sina två första, dottern har inte fått men antar också att det är på G. :)



jag är i vecka 16 imorgon :)

kram

Kommenterat -  Datum: 2010-10-13 Klockan: 20:48:02     URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Cecilia, mamma till Oliver ♥

Oliver fick sin första innan han blev 4 månader :)

Kommenterat -  Datum: 2010-10-16 Klockan: 21:59:29     URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?