ojdå

Ojoj vad här var dött inne!
Ber hemskt mkt om ursäkt men det har varit så mkt runt omkring se senaste veckan..

I tisdags var vi bla på en begravning så hela den dagen var tuff, och sen efter det så har Miranda blivit sjuk..
Luftrörsinflammation har hon åkt på så hon går på astmamedcin kur och hoppas att det blir bättre.
Ger det inte resultat av denna medicinen så kommer hon antagligen få samma inhalatorer som theodor har till sin förkylningastma och dessutom testa om hon e allergisk mot något i detta hem.
Kanske mot mig? Haha
Hon är pappas tös så jag får knappt röra henne när hennes pappa inte jobbar.. Hihi.. Vilken fas, snart e det bara mamma som gäller igen :DD
Vi hoppas att Miranda snart e frisk, hon är klart bättre idag än vad hon var för några dagar sedan.. Den höga febern på 40 grader har försvunnit och det e vi tacksamma för =)

I tisdags så blev Theodor fotograferad på sitt dagis och jag som mamma hoppas ju innerligt att hans bilder är super fina! Då är ju de flesta julklapparna färdiga!
Haha..
Iallfall till hans mormor& morfar, farmor & farfar!
Theodor är inne i sin jäkla trots om man få säga så?
Allt är "neeej" "aajjj" "ont där" skrik, bråk, han puttar och är allmänt sur.
Men han e vår lilla älskling ändå!
Tänk att nu i november är det 3 år sedan vi fick veta att han hade flyttat in i magen!

Nu så ska jag gå o städa undan lite, hinner jag så skriver jag mer ikväll.. Annars så ska jag försöka skriva snart igen!
Fast det e säkert ändå ingen som saknar mig!


Här ligger Miranda i min famn och nannar gott!
Min underbara tös, som jag älskar dig!

Och min underbara son hemma hos sin mormor & morfar.
Att slicka vispen är det bästa han vet när man har vispat grädde!
Liksom hans mamma :P
Tänk att nu den 5/11 är det 3 år sedan jag fick veta att du fanns i min mage!
Älskar dej min underbara trostsiga son!

Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Heej. Det va väldigt längesen jag kollade in här. Hoppas allt är bra med er och miranda är frisk igen nu.

Här är allt bra. Leia växer så det knakar :)

Kram

Kommenterat -  Datum: 2010-11-07 Klockan: 20:17:50     URL: http://triquetra.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?