Kan själv =)

Hej!

Jag kan berätta, Miranda tar sig fram på golvet helt själv nu! =)
Ofta går hon upp i krypställning och står och gungar men hon kommer aldrig iväg för hon vet inte hur hon ska flytta på armarna.. Haha
Men nu har hon lärt sig att om man ligger på magen så kan man dra sig framåt ju, så nu jäkla ligger hon verkligen inte på plats längre!
Just nu har hon en skallra som hon leker med o när den rullar frammåt, ja då följer hon efter!
Duktig flicka!
Om man får jämnföra så hade Theodor inte ens en tendens till att krypa eller kravla när han var 6 mån, utan han var runt 8/9 mån när han började dra sig fram på ett konstigt sätt.
Men duktiga e båda mina barn!

Och nu idag så upptäckte jag att hon kan sitta själv oxå i någon minut, naturligtvis satt jag bakom hela tiden o fångade upp henne när hon inte orkade sitta längre =)

Var på bvc i tisdags och lillan vägde då 7430 gram och var 66 cm lång!

Jag har tyvärr inga bilder på lillan idag utan får bjuda på det tills nästa gång kanske=)
Hihi

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?